باحور

مکتب های ادبی

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

همراهان عزیز باحور، 

می توانید کتاب دو جلدی مکتب های ادبی نوشته آقای رضا سید حسینی را در ادامه مطلب دریافت کنید.



دریافت جلد اول


دریافت جلد دوم

نظرات  (۱۹)

ای بابا
ما حدود 30 تومن پول کتاب دادیم
پاسخ:
عیب نداره خواهر
کتاب کاغذی و حاشیه زدن بهش، صفای دیگری دارد
۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۳ سیمای شفق
چقدر عالی ..در اینترنت گشتم و پیداش نکردم یا فایل دانلود خراب بود.
وبلاگی که لینک کردید حذف شده است. لطفا دوباره لینک دانلود کتاب ها را بگذارید تا بتوانیم استفاده کنیم.

متشکرم
پاسخ:
علیکم السلام؛
مسئله، تغییر آدرس بود که اصلاح شد
از تذکر شما سپاسگزاریم
مرسی خوب بود، ولی پس کپی رایت چی میشه؟ بیچاره نویسنده چه گناهی کرده؟ چطوری می شه براش جبران کرد؟
پاسخ:
نشر این کتاب توسط ما در فضای اینترنت صورت نگرفته و ما فقط از لینک های موجود استفاده کرده ایم.
احتمالا شما می توانید با دانلود نکردن این کتب، جبران بفرمایید :)
توی گوگل کتاب رو سرچ کردم اولین لینک باحور بود خیییییلللللی حال کردم. خدا قوت خواهر
دمتون گرم واقعاً عالی بود رفتم بخرم خیلی گرون بود55 تومان و خیلی دوست داشتم بخونمش
حرف شما مثل این میمونه که بگید این ماشین یا این موبایل رو ما ندزدیدیم یکی دیگه دزدیده اما ما میدیمش به شما .

این اخوندا همه رو دزد بار اوردن
پاسخ:
سلام علیکم :)

یک دنیا سپاس

خیلی ممنون عالیه
سلام . واقعاً ممنون. کمک بزرگی بود.
از یک طرف درس های بندگی و بیانات رهبری و ..
از یک طرف دزدیدن حق یک نویسنده
چه توجیه ابلهانه ای برای این کار... کس دیگه ای گذاشته بود...


خودتون خندتون نمیگیره؟
حرف و عملتون نسبت مضحکی به هم داره
پاسخ:
سلام علیکم
با سلام واقعا تشکر میکنم بابت گذاشتن کتاب خیلی وقته دنبالش میگشتم، درسته با این کارمون داریم حق کپی رایتو نقض میکنیم اما خدایی قیمت کتابا خیلی بالاس و یکی مثه خود من قدرت خرید همه کتابایی که میخامو ندارم وگرنه آدم باید همچین کتابی رو تو کتابخونه ش داشته باشه
پاسخ:
و علیکم السلام؛
حق کپی رایت تعریفی دارد که بنا بر آن تعریف، نقض حق صورت نگرفته است.البته همیشه کشور ما ظاهرا در دنیا پرچمدار خاص بودن است :)
واقعا دمتون گرم . ممنون
سلام واقعا عالی بودددددددددددددددددددددددد
دستتون درد نکنه
هر وقت قانون کپی رایت توی این مملکت اعمال شد، این وبلاگم رعایتش میکنه. ویندوزی که روی سیستم هر کدوم از ماها نصبه دزدیه! دیگه این که یه کتابه. در ثانی چقدر مگه توی این کشور کتاب خون داریم که از نقض کپی رایت کتاب بترسیم. همه سرشون تو موبایل و این چیزاست!
سلام
شنبه امتحان مکتب های ادبی دارم،همش شبیه همه،از بس هر دوجلدو خونم قاطی کردم،ولی کتاب خوبیه حتما بخونید،من بعد امتحانات یه بار دیگه میخونمش.

بابا بح نوکرم

دمت گرم

یاشا

دوستان کسی خلاصه نویسی ازش نداره؟  واسه ارشد نمایش چقد مهمه؟ خوندن کل کتابه؟؟
پاسخ:
سلام
خیر خلاصه اش موجود نیست. حتما مطالعه اش خالی از فایده نخواهد بود.
وای عالی بود من رفته م قیمت گرفتم دو جلد باهم٨٥تومن...اینو دیدم کلی خوشحال شدم.مرسی ک لینک و گذاشتین🙏🏽🙏🏽

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی