باحور

مذاکرات نهایی بازیگر 3 میلیاردی به کجا رسید؟؟؟

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ب.ظ

داریم به روزهای پایانی ماه مرداد نزدیک می شویم و بی شک خیلی ها در انتظار خبر نهایی از قرار داد آیشواریا رای و حضور او در ایران هستند.

البته این انتظار بیشتر برای تائید نهایی دستمزد این بازیگر در ایران است. به گفته آقای حسن دادخواه تهیه کننده فیلم "سلام بمبئی" قرار بود مذاکرات نهایی با آیشواریا رای و بستن قرار داد در ماه مرداد و البته در هند و احتمالا در دفتر آمیتا باچان پدر شوهر آیشواریا صورت بگیرد.



اماسوالی که باقی می ماند و شاید سوال هایی که باقی می ماند زیاد است؛ واقعا حضور یک زن ستاره بالیوود در ایران نشانه چیست؟؟؟!!!

این هزینه هنگفت برای پرداخت دستمزد او چطور تامین می شود؟؟؟!!!

بر فرض اینکه بخش کاملا خصوصی تامین کننده است اما پرداخت دستمزد 3 میلیاردی برای یک بازیگر در فیلم کارگردانی در حد متوسط بیانگر چیست؟ غیر از اینکه یک کارگردان آن هم نه در حد بالا و عالی برای مطرح کردن خود بجای استفاده از یک فیلم نامه خوب و یا حتی اقتباسی،استفاده از توانایی های بازیگران خودی،استفاده از میزانسن های مناسب و هزاران چیز دیگر راحت ترین راه را انتخاب می کند و آن استفاده از یک چهره مشهور سینمای جهان و یا حتی تنها بالیوود است؟؟؟

پرداخت هزینه ای که یقیقنا یک جابجایی عظیم در پرداخت دستمزد در سینمای ایران بوجود آورده است و به گفته خود آقای دادخواه زیاد است و خود توانایی تامین آن را ندارد و باید تخفیف بگیرد برای بازیگری که باید در ایران با محدودیت هایی با توجه به کارانامه کاری خود مواجه باشد و چقدر باید این فیلم فروش داشته باشد و گیشه ای باشد تا حداقل هزینه تنها یک بازیگر را بتواند در جیب سرمایه گزاران آن باز گرداند؟؟؟

احتمالا حضور آمیتا باچان نیز به عنوان مشاور کاری آشواریا خالی از لطف نخواهد ماند و از خجالت او نیز در خواهیم آمد. 

:)

باور کنید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۳
هدیه آقایی

نظرات  (۲)

جواب تمام سوالات را در عکس ایشان جست و جو بفرمایین!!
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۶ زهرا صالحی
رفیق آنچنان خبر مهمی هم نبود که بخوایم تو باحور بذاریم، مثلاً جشن منتقدان و جایزه های جالب ناکش برای کار در روی وبلاگ باحور مناسب تر بود.
پاسخ:
سلام
بنظر جابجایی کلان در دستمزد سینمای ایران صورت گرفته است.
بله حتما مطلبی در مورد اتفاق های اخیر در مورد جشن منتقدان،حضور وزیر در تئاتر باغ دلگشا و هدیه ایشان به شجریان خواهیم گذاشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی