باحور

بسته های در راه مانده

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴ ق.ظ

بفرمایید جایزه!!

با وجود اینکه بیش از یک ماه از اعلام نتیجه مسابقه و فراخوان به همه شرکت کنندگان محترم جهت مراجعه و دریافت هدایا میگذره، اما هنوز چند هدیه چشم به راه صاحبانشون هستند.

محترمانی که هنوز مراجعه نکردند، مجددا دعوت مارو پذیرا باشند.

هرچند ناقابل اما به هرحال متعلق به شماست.


یه نکته ای رو در هنگام تقدیم هدایا به دوستان فراموش کردم تأکید کنم. لطفا جعبه فلش هاتون رو نگهداری کنید تا از گارانتی تعویض مادام العمرش بهره مند بشید.


همواره سلامت و سعادتمند باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۴
فاطمه فتح العلومی

مسابقه طراحی لوگو

اعلام نتیجه

نظرات  (۶)

چقدر آویزاش قشنگه من از این آویزا میخوام 
پاسخ:
و علیکم السلام؛
تشریف بیارید تقدیم کنم
اع، یعنی منم بیام بهم ازین آویزای باحور میدید؟ :دی
پاسخ:
سلام علیکم؛
تعداد محدودی توانستیم تهیه کنیم.اگر از هنرجویان مرکز باشید و تا شما برسید تمام نشده باشه، در خدمتتون هستیم.
آخ دهنم آب افتاد. خواهر ما رو هم دریاب
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۱۵ سیده راضیه حسینی

سلام خانم فتح العلومی!

من هنوز موفق به دریافت هدیه ام نشدم! 5شنبه ای که گذشت کلی دنبالتون گشتم اما پیداتون نکردم!

هدیه هاتون خیلی قشنگه مشتاق شدم که حتما این سری پیداتون کنم!

پاسخ:
علیکم السلام؛
ما هم مشتاق دیدار شماییم. ان شاءالله پنج شنبه صبح سرکلاس استاد حاضر خواهم بود، به شرط حیات
در خدمتتون هستم
خیلی عکس خوشگلی شده دمتون گرم:)
صاحب تشریف باشید، 
من خجالتی ام ،روم نمیشه بیام 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی