باحور


خواهران عزیز، برادران گرامی، سلام علیکم؛  

حتما در حاشیه مراسم افطاری، برخی از شما متوجه فراخوان ما شده اید و عده ای از دوستان، برگه های کوجک همکاری را پر کرده اند.

به دلیل اینکه تعدادی از بزرگواران درخواست توضیح بیشتر دارند یا موفق به پر کردن یا تحویل فرم ها نشده اند،  در اینجا، علاوه بر توضیح کلی در رابطه با مطالب مطرح شده، تصویر فراخوان را در اختیار هنرجویان محترم قرار می دهیم.


متن فراخوان به شرح زیر است:


فراخوان


با توجه به اینکه مطالعه، به فرموده حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، واجب دینی ما محسوب میشود و این بدان معناست که این امر دارای چنین اهمیت ویژه ای ست، و از طرفی شکل زندگی امروزی ما قدری تغییر را برای سهولت در امر مطالعه می طلبد، تصمیم گرفته ایم در این امر به یاری یکدیگر بیاییم و جهت ترویج فریضه ی کتابخوانی، جهادگر این راه باشیم ان شاءالله


به این منظور، قصد داریم مجموعه ای از کتب الکترونیک فراهم کنیم که پس از تکمیل، همه دوستان امکان استفاده از آنرا پیدا خواهند کرد و این امر بسته به همت و تعجیل شما در به انجام رسیدن هرچه بهتر و سریعتر آن است. و شما میتوانید همانگونه که در فراخوان ذکر شده، منابع و مجموعه خود را نیز به کتابخانه مجازی آرشیو با مراجعه به دفتر آن در مرکز آموزش اهدا کنید.


در صورتیکه لطف نموده و کتاب های خود را در دسته بندی مشخصی قرار دهید، مسلما در تسریع طبقه بندی نهایی، کمک بسزایی به ما نموده اید.


مطلب دوم تهیه و تولید کتب صوتی ست که در این بخش نیز اگر مجموعه ی خوب و دارای کیفیتی میشناسید یا در اختیار دارید، با معرفی یا اهدای کپی آن به آرشیو سمعی و بصری، در جمع آوری کتابخانه صوتی،

 و در صورتیکه دارای:

 استعداد، علاقه و توانایی (صدا و لحن مناسب و آشنایی با فنون کتابخوانی) هستید، با مراجعه به دفتر سمعی و بصری مرکز آموزش، اعلام آمادگی فرموده و مشخصات لازم را جهت ثبت نام اولیه، ارائه فرمایید.

لازم به ذکر است، مراحل بعدی کار، متعاقبا خدمت ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد، ان شاءالله.


در پناه حضرت حق، سلامت و سعادتمند باشید ...



نظرات  (۱)

سلام خسته نباشید

من امشب تو افطاری نبودم چطوری میتونم این فرمو پر کنم؟

فکر میکنم تو بخش صدا بتونم کمک کنم چون در حال حاضرم با یک رادیوی اینترنتی همکاری میکنم  ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

پاسخ:
و علیکم السلام؛
نحوه اعلام همکاری در متن توضیح داده شده (مراجعه به دفتر سمعی و بصری مرکز آموزش در ساعات کاری آن واحد)
البته به زودی در وبلاگ امکان ثبت نام و پر کردن فرم از طریق مراجعه به وبلاگ رو راه اندازی می کنیم ان شاءالله.
موفق باشید...التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی