باحور

معرفی باحور

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۴ ق.ظ

با سلام و آرزوی قبولی نفس های عابدانه شما در ماه رحمت،


هرچند که این کار را باید زودتر از این ها انجام می دادیم اما هنوز هم دیر نیست و طبق درخواست برخی از دوستان، معرفی نامه کوتاهی را که در بدو تأسیس انجمن باحور تهیه دیده بودیم، برای عزیزانی که با این انجمن آشنا نیستند و علاقه مند به شناخت بیشتر آن هستند، جهت دریافت و مطالعه قرار داده ایم.

لازم به ذکر است که برخی از مطالب مندرج در این بروشور، مربوط به زمان تأسیس بوده و در حال حاضر دستخوش تغییراتی شده اند (مانند آدرس وبلاگ).


نکته 1: عضویت در این انجمن مختص خواهران هنرجو در دوره های مرکز آموزش حوزه هنری می باشد.

نکته 2: در صورتیکه پاسخ سایر سؤالات خود را در بخش "اخبار باحور" وبلاگ دریافت ننمودید، می توانید با مراجعه حضوری به اعضاء مؤسس انجمن در حوزه، یا از طریق ارسال سؤال در همین وبلاگ با ما در تماس باشید.


التماس دعا


دریافت صفحه اول

دریافت صفحه دوم


دریافت شرایط ثبت نام در کلاس ها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۲
فاطمه فتح العلومی

نظرات  (۱)

سلام علیکم
طاعاتتان مقبول درگاه حق
این بروشور پنج شنبه این هفته (سرانجام و بعد از گذشت شش هفته انتظار!) برای معرفی انجمن بین بچه های کلاس صبح دکترشاه حسینی توزیع شد، تعداد قابل توجهی هم قسمت همکاری رو پر کردند.
سوال: آیا شش هفته ی دیگر باید منتظر ماند و دید نحوه ی معرفی با اعضا و توضیح روند همکاری چه گونه خواهد بود؟ آیا از دست دادن فرصت ها کار خوبی ست؟! :)
پاسخ:
خواهر عزیزم سلام علیکم؛

طاعات شما هم مورد قبول حق تعالی ان شاءالله،
خدمت شما عارضم که در حقیقت این انجمن قرار بود در محدوده کوچکتری (یعنی فقط برای دوستان ترم بالا) فعالیت داشته باشه. حتی فرم عضویت در بین گروه سوم هم توزیع نشده  و گروه شما از این جهت، جلوتر هست :)
به امر استاد، مقرر شد حیطه ی فعالیت رو گسترش بدیم که البته لازمه در برنامه ریزی هامون هم تغییراتی صورت بگیره. 
ما به محض اینکه متوجه شدیم دوستان علاقه مند به فعالیت بیشتر و عضویت در انجمن هستند، بروشورهارو خدمت دوستان مجری رسوندیم که دو روز هم طول نکشید. برای پاسخگویی به سؤالات عزیزان و آشنایی حضوری هم ان شاءالله هفته ی آینده به شرط توفیق و حیات در کلاستان حضور خواهیم داشت.

التماس دعا و در پناه حق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی