باحور

آموزش دانلود و جستجو در باحور!

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۳ ب.ظ

قابل توجه مخاطبین عزیزی که جهت دانلود برخی فایل ها به وبلاگ مراجعه می فرمایند اما به هر دلیلی موفق نمی شوند فایل مورد نظر را بیابند یا دریافت کنند. در ادامه مراحل جستجو و دانلود را با هم مرور می کنیم.

دانلود مطالب در این وبگاه از سه طزیق صورت می گیرد.

1- برخی فایل ها که دارای حجم بیشتری هستند، در سایت پرشین گیگ آپلود می شوند. با کلیک بر روی لینک قرار داده شده جهت دانلود وارد صفحه ی مشابه زیر می شوید:

در این صفحه کلیدی سبز همانند کلید بالا را مشاهده خواهید کرد. لطفا روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه بعد شوید:

با کلیک بر روی دکمه دریافت در این صفحه، دانلود شما آغاز می گردد.


2- فایل هایی که با حجم کمتری بوده و بر روی صندوق بیان آپلود گردیده اند. برای دریافت این نوع فایل ها تنها کافیست روی لینک قرار داده شده کلیک کنید تا دانلود آغاز گردد.


3- آن دسته از فایل هایی هستند که در سایتهای دیگر موجودند و تنها لینک دانلود فایل مورد نظر از همان سایت در اینجا قرار می گیرد. دانلود این فایل ها کاملا بستگی به روش دانلود از آن سایت دارد. ممکن است مستقیم باشد. ممکن است مانند دانلود از پرشین گیگ شامل مراحلی شود. همچنین ممکن است Zip  بوده و استفاده از آن نیازمند کلمه رمز باشد که در اینصورت حتما کلمه عبور در ذیل همان لینک قرار داده شده است. همچنین لازم به ذکر است اجرای فایل های فشرده (Zip)، نیازمند آنست که روی سیستم خود نرم افزار WinRar را نصب نمایید. در صورتیکه نرم افزار را نصب کرده باشید، فایل دریافت شده به این شکل ظاهر می گردد:

بنابر این در صورتیکه فایل دانلود شده برگه سفیدی ست و باز نمی شود، مفهوم خراب بودن فایل نیست، بلکه این نرم افزار در سیستم شما نصب نشده است!


پ.ن: با همه این توضیحات، حتما دوستان واقفند که برخی از مشکلات، مسائل رایج سایت ها و سرورهای مختلف بوده و ممکن است باز هم در مقاطع زمانی مختلف اشکالاتی بروز کند. مثل همین مورد که برخی لینک ها برای ما و برخی از دوستان به سهولت قابل دریافت است اما برخی دیگر از دوستان با پیغام خطا مواجه می شوند. یا اینکه برخی لینک ها بدلیل جابه جایی و سایر تغییرات سایت ها یا دلایل مشابه، کاملا از بین می روند. طبیعتا ما لینک را در مقطعی از زمان قرار داده و هر از گاهی آنها را بررسی می کنیم. با این وجود تقاضا داریم در صورت بروز این دست مشکلات، مراتب را در بخش نظرات گزارش کنید.


و اما جستجوی مطلب

قاعدتا شما وارد هر سایتی می شوید با توجه به حجم بالای مطلب هرقدر مطالب دسته بندی شده باشند، دنبال سوزن گشتن در انبار کاه کار دشواری ست. در چنین مواردی بخش جستجو به کمک شما می آید.در وبگاه ما هنوز حجم مطالب به میزانی نرسیده که جستجو میان آنها ایجاد سختی نماید اما با این حال باز هم برخی از دوستان دچار مشکل می شوند. برای حل این مورد نیز با وجود اینکه امکان جستجو در وبلاگ ها بخش رایجی نیست، جهت رفاه حال عزیزان، نیمچه قابلیت جستجویی داریم. به این منظور می توانید در این قسمت:

بخشی یا همه مطلب مورد نظرتان را تایپ فرموده روی کلید جستجو کلیک کنید، تا در صفحه جدیدی لینک های مطلب مورد جستجویتان که اولین لینک های آن مطالب باحور است، به شما معرفی شود.


پیروز باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۶
فاطمه فتح العلومی

آموزش

جستجو

دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی