باحور

دغدغه مقام معظم رهبری مستند شد

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ب.ظ

به گزارش روز ایرنا، فرخنده کیهانی گفت: از آن جا که در زمینه برگزاری کرسی های آزاداندیشی پس از گذشت نزدیک به 12 سال از مطرح شدن آن، اتفاق خاصی به خصوص در سطح حوزه و دانشگاه رخ نداده است، سعی کردیم با ساخت این مجموعه مستند علت این امر و بخصوص عملکرد ضعیف نهادها و مسوولان مرتبط در برگزاری کرسی های آزاداندیشی را بررسی کنیم.



وی ادامه داد: این مجموعه به سفارش شبکه مستند سیما در 8 قسمت 30 دقیقه ای ساخته شده است و سعی داریم در این قالب مفاهیم مفهومی را در قاب مستند به تصویر بکشیم؛ به طور مثال قسمت اول این برنامه به بحث آزاد اندیشی می پردازد و همچنین بحثی نیز درباره تفکر و آزادی آن خواهیم داشت و سپس در قسمت های بعدی به آزاداندیشی در میان دانشجویان، حوزویان، دانش آموزان و... خواهیم پرداخت.

قسمت اول کرسی های آزاد اندیشی که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر توجه به کرسی های آزاد اندیشی در کشور ساخته شده است، روز سه شنبه این هفته ، 18 شهریور ماه ، ساعت 22:30 و به مدت 30 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۷
هدیه آقایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی