باحور

اطلاعیه تست صدا

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۷ ب.ظ

به اطلاع ثبت نام کنندگان محترم می رسانیم؛

انجام تست در روزهای سه شنبه 28 مرداد و چهارشنبه 29 مرداد در استودیوی صدای ساختمان ب صورت خواهد پذیرفت.

تماس تلفنی با دوستان طبق شماره هایی که در هنگام ثبت نام ارائه داده بودند، از امروز آغاز گردید اما تعداد قابل توجهی در دسترس نبوده یا پاسخگوی تلفن خود نشدند. با توجه به لزوم تعیین وقت برای هریک از شرکت کنندگان، با افراد مذکور مجددا تماس گرفته خواهد شد. در صورت عدم پاسخگویی از جانب شما، مسئولیت متوجه خود عزیزان است.

نکته مهم: آندسته از هنرجویان گرامی که حضور منظم در کلاس نداشته و غیبت آنها بیش از حد مجاز بوده یا هنوز درس پایه را نگذرانده اند، مجاز به شرکت در تست نبوده و تماس با آنها حاصل نخواهد گردید.


موفق و منصور باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۷
فاطمه فتح العلومی

تست صدا

نظرات  (۵)

سلام نتیجه رو کی اعلام میکنید؟
پاسخ:
و علیکم السلام؛
ان شاءالله سعی بر این داریم تا پایان هفته آتی نتایج را مشخص کنیم.
سلام
قاعدتا نکته مهمی که در این پست گذاشتید باید در خبر ی که روی سایت رفت هم درج می شد تا دوستانی که واجد شرایط نبودند ثبت نام نمی کردند.
پاسخ:
علیکم السلام؛
تشخیص واجد شرایط بودن به عهده مسئولین امر بوده بنابراین نیازی به اطلاع رسانی آن پیش از ثبت نام نبوده است.

سلام

خیلی مشتاق همکاری بودم ولی با من تماس گرفته نشد و چون با خواهرم تماس گرفته بودید من منتظر بودم تا نوبت تماس با من شه که نشد والانم متوجه شدم وقت تموم شده.

من چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟

پاسخ:
علیکم السلام؛
علت عدم تماس با شما دو چیز می تواند باشد، یا پاسخگوی تلفن خود نبوده اید و طی تماس های مکرر موفق به تماس با شما نشده اند، یا فاقد شرایط شرکت در تست بوده اید.
جهت اطلاع از علت، از دفتر آموزش سؤال بفرمایید.
در صورتیکه شامل دلیل اول باشید، خواهند گفت چگونه اقدام کنید.
موفق باشید
سلام پس نتایج چی شد؟؟؟هنوز هفته آتی نیومده؟؟؟
پاسخ:
سلام علیکم؛
ما خودمون هم دنبال جواب داوریم و دلخور از بدقولی هاشون...
پیگیریم ان شاءالله جواب بگیریم. اما این نکته رو هم عرض کنم که همزمان کار برنامه ریزی برای کارگاه ها و کلاس ها داره انجام میشه و تا وقتی اون به نتیجه نرسه، زود یا دیر شدن نتیجه ی تست برای دوستان تأثیری نداره، ققط برای ما تولید اذیت کرده...
سلام خداقوت 
بالاخره جوابش اومد؟
یعنی به ما که خبر ندادن قبول نشدیم؟؟؟
پاسخ:
علیکم السلام؛
هنوز جواب نیامده. دعا به جان داور محترم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی