باحور

ممنوعیت ذکر نام خدا در فیلم‌های والت دیزنی

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ب.ظ

«رابرت لوپز» یکی از دو آهنگساز انیمیشن «یخ‌زده» گفت: ذکر نام خدا و به طور کلی استفاده از مضامین دینی در محصولات والت دیزنی کاملا ممنوع است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ »رابرت لوپز» و «کریستین اندرسون_لوپز»، آهنگسازان ترانه برنده اسکار  Let It Goدر انیمیشن «یخ‌زده»، محصول کمپانی والت دیزنی در مصاحبه با رادیو «نشنال پابلیک» فاش کردند که ذکر نام خداوند و به کلی استفاده از مضامین دینی و مذهبی در محصولات والت دیزنی ممنوع است.

«کریستین اندرسون-لوپز» گفت: استودیوی والت‌دیزنی یکی از تنها مکان‌هایی که شما در رابطه با مسائل دینی محدودیت دارید، استفاده از کلمه خدا نیز در اینجا ممنوع است. البته شما در خود والت‌دیزنی می‌توانید اسم خدا را بیاورید ولی نمی‌توانید از آن در فیلم‌ها استفاده کنید.

به نظر می‌رسد که مصاحبه این زوج هنری، بار دیگر اعتراض مسیحیان به محصولات والت دیزنی را برانگیزد. آنچنان‌که کمی پیش برخی از کلیساها و همچنین مسیحیان مؤمن نسبت به نمایش انیمیشن برنده اسکار «یخ‌زده» اعتراض کرده و این انیمیشن را تبلیغ تمایلات هم‌جنس‌بازانه خوانده بودند.

در ماه مارس کشیشی به نام «کوین اسوانسون» در بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز، انیمیشن «یخ‌زده» را یک فیلم بسیار شیطانی» و کمپانی «والت دیزنی» را یکی از طرفداران سرسخت هم‌جنس‌بازان در آْمریکا که به صورتی سازمان یافته فعالیت می‌کند، نامید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۰
هدیه آقایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی